19. ledna 2017

Každodenní fotokrám podruhé #22

Tady je moje podložka pod jídlo. Prostírání! Je to sice před vanu, ale koho to zajímá. Je to anti-slip podložka. Zní to jako něco, co určitě potřebuju a co mi pomůže v mém životě.
Dneska jsem měl docela dobrý den. Hlavně jsem použil tu podložku pod jídlo. Šly jsme do kuchyňky s Markét a bavily se o tom, která má horší jídlo. Markét měla čočku a v tom dvě vejce ve skořápce. Vařila to sama.

Já si dělal amarant s bulgurem. Oboje jsem vařil moc dlouho. Pak jsem do toho v zoufalství prdnul banánovej protejn. Mělo to barvu jak nezdravá sloní moč a tak jsem se to pokusil zakrýt skořicí a doplnil jsem to chia semínkama, aby to bylo cool.

No došel pan ředitel a donesl si obložené toastové chleby z automatu. Pak došel Ráďa a začal si tvořit svůj vlastní oběd. To byla houska s hořčití a salámem.

Jako měli jsme dnes prostě všichni moc dobrý a promáknutý obědy, no.

Taky jsem si koupil ten Mastodynon. Odolal jsem a neudělal jsem fór o mastodontovi s dynosaurem. Měli ale jen jeden, takže abych tam šel za chvíli zas. Moje děloha prostě furt něco potřebuje.

Žádné komentáře:

Okomentovat