22. ledna 2017

Každodenní fotokrám podruhé #25

Tady jsem dneska Evísovi v automatu kupoval jízdenky. Povedlo se mi to velmi dobře.
Dneska jsem měl fajn den. Byl jsem v posilce, kde nikdo nebyl, takže jsem si to moc užil. Pak jsem koupil Evísovi jízdenky a dojel jsem dom. Čel jsem si, udělal si jídlo, spal, díval se na byjatlon a pak jsme jely do Olympyje. Koupil jsem si do zásoby další Mastodynon. Zase měli jen jeden. Tak nevím, jestli to jako obecně nikdo nikdy nekupuje, takže mají prostě jenom jeden a nebo jestli to prostě chcou furt všichni.

No a daly jsme si tam i kafe, takže jsem moc spoko. A pak jsem vařil. zase mám žrádlo jak od Jasmína. Nedal jsem tam žádné koření, takže jsem se to snažil dohnat až nakonec. Dopadlo to tak, že jsem to posypal vším, co bylo po ruce. Jsem docela zvědav, jak to teda nakonec bude chutnat.

Žádné komentáře:

Okomentovat