27. ledna 2017

Každodenní fotokrám podruhé #30

Tady toho fešáčka jsem vyfotil cestou z posilky. Hrozně se mi ale klepaly ruce a ještě za mnou šel nějakej chlap, takže ho tam ani nemám celýho. Ale to neva.
Dneska jsem z lahve (tedy z pěstírny) vybral všechna munga. A s Mraketou a panem ředitelem jsme to sežrali. Je to fakt dobrý a jednoduchý. V pondělí si začnu pěstit cizrnu. Je to super způsob, jak žrát víc luštěnin a nemuset se s tím vařit. Vlastně se to tak nějak uvaří samo. Fakt super věc!

No a jinak jsem měl docela dobrý den. Takový pátkový. Snažil jsem se zjistit, kdo je to ten Tramp. Hlavně jestli je hodnej nebo zlej. Furt jsem to nechápal, tak jsem se zeptal, kdo by to byl v Pánovi prstenů, Star Warsech a Harrym Potterovi. No už mám jasno. Nebo mám aspoň trochu víc jasno.

Žádné komentáře:

Okomentovat