1. ledna 2017

Každodenní fotokrám podruhé #4

Tady je moje maminka. Já sedím v buse a maminka mi mává.
Dneska jsem měl den, ve kterém jsem přijel do Brna. Jel jsem busem, což už jsem fakt dlouho nedělal. Moc se mi to líbilo, protože nejel skoro nikdo jiný a tak jsem měl bus prakticky pro sebe.

Když jsem odjížděl, tak bylo vidět Slunko. Když jsem přijel, tak bylo zataženo a začalo dokonce sněžit. Šaliny jezdily dost opatrně, takže jsem se fest nezapotil, než jsem se dostal dom. Zde se mi povedlo naprosto precizně spustit elektřinu. No prostě dobrý.

Na oběd jsem měl Evísovo pomelo, páč jsou obchody dneska prostě zavřený. No co už.

Taky jsem dneska začal pracovat na svém předsevzetí. Jsem rád, že je teprve prvního, je to fakt dost tristní. A hlavně těžký, A já se hlavně hrozně bojím.

Žádné komentáře:

Okomentovat