2. ledna 2017

Každodenní fotokrám podruhé #5

Ráno jsem jel do práce úplně jinudy, než normálně jezdím, protože byly dneska ještě prázdniny, takže to jezdilo jinak. Tak tady máte takové hezké stromky.

Letos kreslím opět kočičky a Markét kreslí traktory.

Na poště si vybere každej svůj oblíbenej strom!

Konečně jsme byly v novým Lídlu. Všechno je tam moc super!

Hlavně teda todle. Povykládám vám to dole.

A tady je automat na kafe. Bylo hrozně horký, ale spolykal jsem to.
Dneska jsem měl super den! V práci jsem byl docela profík a měl jsem 3 kafe, protože už máme sachr torty! Přesto jsem zas nějaký namaloval na flipčárt, protože se mi moc moc líbí je malovat.

Pak pro mě do práce přijel Evís a jely jsme dom. Šly jsme se psem a pak jely na nákupy. Prvně teda na poštu, protože Evís potřeboval poslat nějakou srandu. Bylo to tam cool, protože tam nebyla skoro žádná fronta.

A pak jsme jely do Bille, kde nic moc neměli. A vlastně to nebylo ani moc zábavné. Prostě normální Billa.

A pak jsme konečně jely do toho nového Lídla, protože už tam auta nestála frontu na parkoviště.

Je to tam moc super! Nemají tam teda víc zboží, je to prostě úplně stejný. Jenom je tam víc místa. Nějaká paní se mě ptala, jestli jsem někdy měl ten bulgur v kelímku, co tam prodávaj. Dneska ho měla na oběd Markét, takže jsem jí vůbec nelhal a popsal jsem, že je to jen bulgur a nic k tomu. Že by si k tomu měla ještě něco sníst. No a ta paní viděla, že máme v košíku tofufánky a ptala se, jak to jako připravujem. Tak jsem jí to povykládal.

Pak si Evíz dal do koša podložku na cvičení a já jsem byl trochu smutnej, protože jsem věděl, že taky něco chcu, ale už jsem si nepamatoval, co to jako bylo. Ale Evíz to zas zachránil, protože si vzpomněl, že jsem chtěl tu dlouhou gumu na cvičení. Tak jsem si to honem koupil.

No a pak jsme teda donakoupily a šly ke kase. A tam přišlo to nejlepší. Ty válečky, co jsou na té fotce. Paní pokladní to napípá a pak to položí na ty válečky a to zboží po nich samospádem jede. No řekl jsem, že to úžasné a ta paní pokladní mě nechala, abych si to po tom pouštěl sám. Hrozně se tomu smála.

No tak jsem jí říkal, že to tam mají moc moc super! A ona řekla, že se k nim můžu přidat! Chtěl jsem říct, že by mě to asi neuživilo, ale přišlo mi to jakože nezdvořilé a tak jsem mlčel. Ona se mě zeptala, co dělám. Tak jsem chtěl říct, že gényja (zrovna to jsem dneska říkal novým kolegyním v práci, protože já vlastně nevím, co dělám), ale přišlo mi to blbý (jakože by to zas vypadalo, že si z ní dělám legrace, což jsem vůbec nechtěl) a tak jsem jako řekl, že dělám s webama a sedím celej den u počítače. A ona říkala, že to mám taky fajn.

No byla moc milá. Pam mi řekla částku a tak jsem vycouval a uvolnil prostor pro Evísa. A pak jsme ten nákup pobalily a daly ho do auta. Vrátily se zpět a daly si v kafematu kafe. No byla to hrozná žbrunda, ale byl jsem tak odvařenej z té kasy, že mi to moc chutnalo. Jsem moc spoko. Lídl rulzz egen!

Žádné komentáře:

Okomentovat