6. ledna 2017

Každodenní fotokrám podruhé #9

Toto patří Markét. Je to antistresová houba. Když ji Markét vytáhla z kabelky a půjčila mi ji, měl jsem z toho strašně ambivalentní pocity. Něco tak neskutečně nepříjemného, co musím neustále mačkat, jsem snad ještě nikdy neměl v ruce. Je to něco strašného a příšerného. Ale když to nedlachní Markét, tak můžu já. Boží věc! Otřesná, ale úžasná.
Dneska jsem měl docela dobrý den. Popracoval sem, posmál se v Rébiu, popracoval, poposilkoval, trochu omrzl. Prostě dobrý.

Taky jsem dneska hrozně špatně spal. Probudil jsem se někdy ve 4 ráno a už jsem neusnul a bál jsem se, že se něco stalo mamince. Tak jsem jí pak psal, jestli je jako všechno cajk. Po nějaké době jsem přišel na to, že se ta esemeska neodeslala. No a pak už mi maminka napsala, že je vše v harmonii. Takže dobrý. Hlavně už je pátek, takže mě čeká spaní a čtení! A mohl bych taky být zas o víkendu hudební.

Žádné komentáře:

Okomentovat