1. února 2017

Každodenní fotokrám podruhé #35

Chtěl jsem vám dneska vyfotit něco jinýho než kus Brna, ale nějak se mi to nepovedlo.
Já mám dneska špatný den. Došlo mi to až teď večer, protože jsem začal být takový nasmutněný. Do té doby jsem to bral v cajku, protože to já tak obvykle dělám.

No hned ráno jsem šel do práce a na chodníku mě málem smetl odmetač, protože odmetal chodník, co jsem po něm šel. Hned poté mě ohodila rolba (nebo jak se to jmenuje), která odhrnovala sníh ze silnice. To docela bolelo, protože to obsahovalo hroudy zmrzlého sněhu. V šalině jsem přišel na to, že jsem si zapomněl kapesník.

Došel jsem do práce a zas byl zamčený požární východ, takže jsem musel zadem kolem serverovny, kde se bojím. Taky bylo špatně, že tam asi už tak 3 dny nikdo nešel, protože na chodníčku bylo tak 30 cenťáků sněhu a já jsem si úplně promáčel gatě. V práci teda cajk, jenom jsem se polil čajem a rozmočil jsem si papíry, co jsem s nima potřeboval pracovat. Pak jsem v posilce zjistil, že opět nemám podprsenku. To už mi to bylo divný, ale furt jsem se chichotal své jasmínovitosti.

No a zjistil jsem (po cestě, protože vydatně sněžilo a taky tálo), že mi teče do bot. Ale i tak jsem došel dom a všechno těma mokrýma fuseklema oťapal, takže jsem vytíral a zametal. No to už mi došlo, že jsem dnes mimořádně hloupý a smololepivý. Pak jsem si šel vařit a naházel jsem na sebe kuchyňské utěrky, které se mi odrážely od hlavy a jiných částí těla. A pak jsem si uvařil dost divný oběd, který jsem se teda snažil vylepšit chia semínkama a jablečnou vlákninou. A skořicí. No celkově jsem takovej spíš smutnej už. No co už.

Teď mi dopere pračka. Zajímá mě, co tam jako najdu. Třeba vypranou jarní cibulku nebo žárovku.

Žádné komentáře:

Okomentovat