12. února 2017

Každodenní fotokrám podruhé #46

Holubi. Myslím, že někteří z nich chrápou.
Dneska jsem šel ráno do posilky. Byl jsem ale dost unavený. Dokonce tak moc, že mi dělalo problém dojít na šalinu a říkal jsem si, že si radši někde lehnu.

Ale pak jsem se nějak dostal do docela dobrého rozpoložení a parádně jsem si to tam užil. Pak jsem měl ale zase problém dojít dom, kde jsem si teda lehnul a dospal se. To bylo moc príma.


Taky jsem si uvařil oběd, který opět obsahuje 4 ingredience. Jedna z nich je cizrna, takže je vám jasné, jak neskutečně dlouho jsem to musel vařit. Aby to finálně nějak chutnalo, musel jsem do toho naprat hromadu curry, ale curry je dobrý. Už se docela těším, až to budu zítra jíst.


Taky mají v Bille konečně levný ty oříškový tyčinky, co je furt vykupuju v automatu. Tak teď chvíli nebudu, protože jsem si jich nabral dost v Bille. Taky tam samože pošlu pana ředitele, aby doplnil zásoby i do práce. Takže dobrý.

Žádné komentáře:

Okomentovat