15. února 2017

Každodenní fotokrám podruhé #49

Před týdnem jsem vám fotil takovou tu velkou naběračku. No a dneska tam stálo tohle! Tak jsem to honem vyfotil a musím říct, že je to celkem fešácká fotka (aspoň na mě).
Dneska jsem měl docela dobrý den. Teda vlastně to bylo fest náročné, ale ve finále dobrý. V automatu došly ty tyčinky, co je furt žeru. Místo nich jsou tam nějaké jiné. Asi jako uspořím, dokud je tam zas nevrátí.

Taky jsem měl dneska jenom dvě kafe. Bylo to způsobeno tím, že jsem si koupil novou předtréninkovou věc, která obsahuje hrozně moc kofeinu. Tak nechci před cvičením pít jakože až tak moc kafe. Funguje to. Mám asi ještě nějaký pud sebezáchovy.

No a večer jsme byli s Nexem v Olympyji. No prča byla, že jsem se rozhodl, že si koupím mezizubní kartáčky. Tak mě Nex nasměroval a já jsem šel. Teda spíš poskakoval, protože furt působila ta předtréninková nádhera. No a došel jsem k tomu šopu. Je to rohový šop a hlavně je celý prosklený. Tak jsem jak pitomec šel a chtěl jsem vejít dovnitř. Bohužel jsem ale šel z té strany, která je celovýlohová a neobsahuje otvor pro vstup do toho krámu. Na poslední chvíli jsem si toho všiml a vystřihl jsem si epesní otočku, kterážto zapříčinila, že jsem neomatlal to sklo svým obličejem.

Nakonec jsem tedy vchod našel a hlavně úspěšně a správně použil. Paní prodavačka celé to moje zmatené baletění viděla. Asi se jí to líbilo, páč se furt chichotala a prodala mi přesně to, po čem jsem toužil. Takže dobrý.

Žádné komentáře:

Okomentovat