18. února 2017

Každodenní fotokrám podruhé #52

Tohle je z Hornbachu. Tyhle ryby jsou tak ňuňu, že jsem je chtěl moc moc mačkat. Nedají se moc fotit, protože se furt mrví a chvíli neposedí.

Tato je z PetCentra. Vypadá, že si chce lehnout na obličej.

A tahle vypadá, že už si ani na nic lehnout nechce. V PetCentru mají moc moc smutné ryby. Už tam nikdy nejdu, všechny jsem si je chtěl koupit a odnést do postele, neb tam je bezpečí. To nemluvím o těch chudinkách betách bojovnicích, které prostě bydlí odděleně. Každá v malé kádince, kde není ani jedna řasa. V jedné kádince snad bylo už jen tělo bez ryby. Jsem z toho moc smutný.
Dneska bych měl dobrý den, kdybych teď zase nemyslel na ty ryby. Byl jsem ráno v posilce, kde jsem si to moc moc užil. Šel jsem tam, protože jsem se ráno vzbudil a byl jsem celej vyspanej. A odpo jsem si ještě přispal.

No taky jsem měl kafe a byl jsem v Hornbachu, kde jsem furt rožínal světla. Na to to tam mají. A taky jsme se tam pokoukali na ty žluté ryby (a na hromadu dalších ryb). Chtěl jsem našim do práce koupit krmení, ale měli tam moc krmiva na výběr a já vlastně nevím, co se má našim rybám kupovat. Takže jsem nakonec raději nevzal nic, aby jim jako nebylo špatně, protože naše ryby sežerou úplně všechno. Možná proto se taky tak freneticky množí.

No a pak jsme byli ještě v Bille a v Tesku (kde je teda to nechutné PetCentrum). Teda bez toho PetCentra super. A hlavně dneska venku svítilo Slunko, takže všechno hrozně hezky tálo a zítra to zas bude hrozně hezky klouzat. Ale ještě tak tři cykly a už bude všude sucho.

Žádné komentáře:

Okomentovat