20. února 2017

Každodenní fotokrám podruhé #54

Tohle je moje nedopité kafe, které na mě čekalo celej víkend! A já jsem ho nedopil, žejo. Já nemám rád studený kafe.
Dneska jsem měl docela pracovní pondělí, ale celkem jsem si to i užíval. Prostě dobrý.

A pak jsem byl s Ráďou nakupovat jeho sportovní potřeby, což bylo moc cool. Nyní vím, že chránič na holeně se vždy dává přes jazyk u brusle a né pod něj. To prej dělaj jenom amatéři. Takže už to taky víte a nejste amatéři.

Taky dneska dojel Evís ze svého tripu a dovezl mi mýdlo se scentem mimózy. Za odměnu jsem mu povykládal, kterak jsem se včera celý znehodnotil jogurtem. Prostě dobrý.

A taky už jsem se dočetl do okamžiku, kdy umřel Dambldór, takže jako trochu smutný. Ale nebyl jsem z toho až tak moc dojat, páč to znám, žejo.

Žádné komentáře:

Okomentovat