22. února 2017

Každodenní fotokrám podruhé #56

To je hladinka mého kafe.
Dneska jsem měl jedno a půl kafe. Včera žádný, ale uvařil jsem si dvě. Docela se mi daří snižovat potřebu.

Dneska jsem měl velmi náročný den. Furt jsem jenom pracoval a pracoval a pak jsem šel do posilky, kde se mi taky abnormálně dařilo, takže jsem úplně placatý a velmi moc unavený. Ale spokojený!

Venku začíná být nějak moc teplo a já nevím, co mám dělat se svým oblečením. Jsem si zase zvykl chodit takto zimně a už nevím, co jsem nosil na podzim. Pokud jsem teda vůbec něco nosil. Myslím, že jsem prostě neměl čepici a kabát a furt jsem chodil v mikině s kapucí. Pak najednou, když byla zimní slunovratnost, jsem si oblík kabát a teď nevím, kdy ho mám sundat. Asi na rovnodennost. To bych tak řekl.

Problém je, že už je tam docela teplo. Já mám někdy tak těžké problémy.

Žádné komentáře:

Okomentovat