24. února 2017

Každodenní fotokrám podruhé #58

Tady je kontejner, co dnes oběhl půlku baráku. Než pan ředitel vyskočil z okna a uvázal ho. Tak moc tu dneska foukalo. A to jsem si dneska nevzal čepici a rukavice. Ale jsem tak spoko, protože jinak bylo docela dost teplo.
Dneska jsem měl pracovně übersložitý den. Byl jsem fakt rád, že jsem vypadl, protože jsem byl na konci docela víc mimo, než je u mě obvyklé. Ale jako líbilo, no. Večer jsem zjistil, že to stejně ještě nemám hotové, takže to dodělám někdy o víkendu. No co už. Zase mám pocit, že dělám něco chytrýho.

No a jak jsem byl tak vyšťaven, tak jsem si vlastně ani moc dobře nezacvičil a spíš se mi jako chtělo ležet. Prostě jsem si to neužil tak moc, jako obvykle. Pak mi do šatny volal ještě kolega a já jsem mluvil tak, jak mluvíme v práci. Takže docela fulgárně. Nějak jsem zapomněl, že je se mnou v šatně docela dost lidí a tak jsem normálně hulákal. No co už. Prostě trapas papas.

Žádné komentáře:

Okomentovat