25. února 2017

Každodenní fotokrám podruhé #59

Tady se na mě takto posadil pes.
Dneska jsem se ráno probudil a byl jsem veselej, jakože poběžím do práce. No pak mi došlo, že vlastně je sobota. Takže nejdu do práce. A pak jsem si vzpomněl, že bych vlastně mohl běžet do posilky. A tak jsme běžel. Moc jsem si to tam užil a byl jsem velmi spoko.

Pak jsem došel dom a jelo se na nákup. Byla tam tak pomalá pokladní (u samoobslužek byla moc fronta), že jsem to fakt chtěl vzít za ni. Ale nakonec to nějak dopadlo. Tak jsem se nasvačil a šel jsem spát. To je moc super a mám to tak rád. Je to lepší, než když spíte ráno. Prostě si dáchnu přes poledne.

No četl jsem chvíli Harryho, ale už jsem v posledním díle a nějak nevím, co budu dělat, až to dočtu. Asi začnu zas od začátku.

Žádné komentáře:

Okomentovat