26. února 2017

Každodenní fotokrám podruhé #60

Zas mám psisko. Dneska je dost utahaný, neb byl ostříhán a vytažen na dlouhou procházku.
Dneska jsem měl zase hrozně akční den. Ráno jsem byl klasicky v posilce a moc jsem si to tam užil. Ráno je to prostě super, jelikož se o moc lépe soustředím, než když jsem vyšťavený z práce. To mi to prostě tolik nejde a nepodám tak dobrý výkon. O víkendu je to daleko lepší.

No a pak jsem došel dom a uklízelo se. Hrozně moc, včetně vysavače a převlíkání sedačky. Přesto se mi ale odpoledne povedlo nějak usnout. Pak jsem se probudil a šel jsem na záchod. Evís mi oznámil, že jsem spinkal. No měl pravdu. Tak se ptám, jak to může vědět. Že prej tak jako funím. Chápete? Já se probudím, jdu a u toho specificky funím.

Pak večer ležím na posteli a čtu si a Evís se mě ptá, jestli jsem smutný. Tak automaticky říkám, že ne. Dokonce jsem měl dojem, že jsem to řekl tak, že bych tomu i já sám věřil. Ale Evís se nějak nedal oklamat. Prostě to pozná, no. Je to super, dokonce tak moc, že jsem z toho začal být aj veselý.

Žádné komentáře:

Okomentovat