1. března 2017

Každodenní fotokrám podruhé #63

Hele ho, fešáka!
Dneska jsem měl fajn den. Udělal jsem hrozně moc práce, která byla vidět. To mám rád. Jakože taková ta imaginární práce je taky dobrá, ale prostě jednotlivé ukončovací tasky nabízejí téměř instantní uspokojení!

No dneska jsem měl s Markét další lekci zpěvu. Děláte něco jako "ví-ví-ví ... uééé" hláskem, jako když holčička prosí o lízátko. Myslím, že mi to docela šlo. Hlavně to uééé. Nápěv si již nepamatuji. Což je přesně to, co má uééé reprezentovat.

No a taky se pro mě Evís stavil po posilce a jely jsme do Lídla, kde jsme nakoupily na polochlapy, protože Evís měl jen jednu nákupní tašku (a Jasmín žádnou).

2 komentáře:

  1. Člověče, děláš něco jinýho než chodíš po obchodech?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No doplňovat zásoby kuchyňských utěrek, houbiček na nádobí a tofufánků je prostě potřeba dělat furt dokola.

      Vymazat