5. března 2017

Každodenní fotokrám podruhé #67

Kafe!
Dneska už mě ta noha skoro vůbec nebolela. Bolela prostě jen jednou, když jsem dělal ultrablbosti, abych ji dostal pod co největší tlak. Ale i tak to bylo celkem snesitelné, takže to považuju za uzdravené.

Dopoledne jsme jely s Evísem do Olympyje, protože už jsme tam fest dlouho nebyly. No hned jsem si tam koupil věc na klouby a šlachy, protože věřím takovému tomu, jak si tělo řekne, když něco nemá. Tím jsem to prostě pořešil totálně a vše je v harmonyji.

Za víkend jsme stihly zkouknout 33. sérku Survivora. Už jsem to velmi dlouho neviděl a s přeskakování plků to bylo velmi zábavné (a hlavně se to dalo stihnout za poměrně krátnou časovou dotaci). Byl tam jeden celkem jasmínovský soutěžící, ale bohužel nevyhrál. Ale to neva.

A večer příšel Evís s tím, jestli chci dělat dobrodružství. No tak jsem byl hned nadšen a že jo. Evís chtěl jet nakrmit auto, ale mě napadlo, že mají v Bille levné ty tyčinky, co je furt žeru a že jsem se tam nedostal, protože jsem o víkendu nešel do posilky. A tak jsme tam nadjely. Koupil jsem si 20 kusů od obou svých oblíbených příchutí. No dal jsem to do pytlíků, protože jsme šly na chlapa a neměly jsme košík. Paní na pokladně pak říkám, že to asi bude chtít vysypat a přepočítat, žejo. A ona že už je unavená a věří mi, že jich je v obou pytlech po dvaceti. Bylo! Ale jsem rád, že vypadáme tak věrohodně.

Prostě dobrý.

Žádné komentáře:

Okomentovat