8. března 2017

Každodenní fotokrám podruhé #70

Nový čtrnáctiden, nové obrázky. Hlavně se podívejte, jak má Džezmaktor tu pleš. Super prostě.
Dneska jsme šly s Markét obědvat pod strom. Markét ale neměla oběd, takže jsem musel čekat, až jí ho doveze pan kurýr. Docela se mi to vyplatilo, protože jsem za to dostal dvě jablka a salátek. Cool.

No a jinak jsem měl dobrý den. Šel jsem do posilky, odkud mě nabral Evís, takže jsem se nemusel krcat šalinou. To totiž moc nechci, protože už jsem skoro dočetl knihu, kterou nechci dočíst, tak se snažím vyhledávat nečtecí možnosti.

Když jsme dojely dom, tak jsem si hned vařil šlichtu na zítra, protože musaku maj v Rebiu až zase v pátek. Doufám, že bude zase hezky, abychom mohly zas vřískat na dvorku pod stromem a lidi zas museli zavírat okna, protože my obědváme. Ne, že bych byl tak zlej a dělal to schválně. Jsem prostě jenom hlučnej.

Taky máme zas novou paní uklízečku. Strašně zapáchá potem. Nevěřil jsem, že existuje takový puch, ze kterého musíte fakt přivírat oči. Zanechalo to ve mě tak hlubokou stopu, že vám tu o tom dokonce vykládám. Prostě trága. Nevim, kde ty lidi berou.


A tak no. Já vždycky, když jdu do práce, vymyslím asi tak 7 věcí, který vám chci povykládat, ale večer už se k tomu nějak nedostanu.

Třeba je dneska MDŽ a v posilce, když jsem odcházel, mi na recepci paní obsluha říkala, že si mám vylosovat (chech!) dárek. No já, protože jsem dement, jsem neviděl na baru tu nádobu a byl jsem zmaten. Moc moc moc. Nakonec jsem ze zoufalství na zemi našel nádobu na špinavé ručníky, tak jsem k tomu jako přistoupil a nevěděl jsem, jestli do toho mám fakt sahat. Naštěstí si toho ta obsluha všimla (jakože se tam kamsi dost podivně mezeřím, když mám losovat z nádoby na baru) a zastavila to. Nemusel jsem tam teda sahat a bylo mi předvedeno, kde ta nádoba je. Asi 30 centimetrů od mého obličeje, že.

No prostě Jasmín. Vytáhl jsem teda honem papírek (asi jako kdyby si to rozmyslela a já měl fakt sahat mezi ty použité ručníky) a vylosoval jsem si malý dárek. Nevím teda, co byl velký dárek, ale nafasoval jsem hrst blbin. Náramek, velkou karabinu, lúďánky do vozíku a nějaké vzorky kosmetiky. Super, ani nevím, co bych chtěl raději. Kromě post-itových papírků, propisek a zmijozelské hůlky teda.

Takže tak.

Žádné komentáře:

Okomentovat