9. března 2017

Každodenní fotokrám podruhé #71

Už mám novýho. Markét jich nakoupila zásobu, takže podarovala všechny zájemce. Máme teda na stolečkách kamiony. Velmi často si s ním hraju. Je to super.
Dneska jsem měl docela fajn den. Takový tichý, nic moc se mi v něm nepřihodilo. Nebo nic, co bych tu mohl vykládat.

Každopádně jsem si objednal nová sluchátka. Ani nevím, jestli jsem vám to řikal. Zítra mi je bude Česká pošta doručovat, takže předpokládám, že do úterka bych je mohl mít. Přecijenom.

Taky jsem zjistil, že na takovej velkej kamion (jako je na obrázku) se vejde 33 palet. Tedy do něj. Jeho průměrná rychlost je pak něco pod 50 kilásků v hodině. To mě dost vyděsilo. Myslel jsem, že jako jezděj rychle. Jako jo, ale ve finále ne. Je to super. Stejně chci kamion.

Žádné komentáře:

Okomentovat