10. března 2017

Každodenní fotokrám podruhé #72

Konečně měli tu správnou špenátovou musaku! Hned jsem obsluze řekl, aby to dělali častěji. Třeba každý den, jako třetí jídlo. Že to by se mi líbilo. Prej vyřídí v kuchyni.
Dneska jsem měl dobrý den. Přišla mi nová sluchátka. A taky přišel nový kávovar! Je moc moderní a furt vás buzeruje - nemám zavřený zásobník na kafe, nemám zavřený zásobník na vodu, nemám kafe, nemám vodu a tak. Umí to i nahřívat hrnek, ale tuto funkci jsme nechali vypnout, protože bychom tam nahřívali jenom hrnek, ve kterém je odměrka na namleté kafe. No je to prostě superstroj.

No a taky jsem si šel do drogeryje koupit nové linky na oči, protože mi ty staré dneska tak nějak jako došly. No oni neměli ty, co si kupuju. Byl jsem z toho dost v háji. Nevěděl jsem, co si mám koupit. Našel jsem teda to, co mám teď, jenom ve vodotěsné verzi. Tak jsem dost zvědavej, jak se večer umeju. Ale není to mýdlotěsné, tak to snad bude cajk.

Žádné komentáře:

Okomentovat