12. března 2017

Každodenní fotokrám podruhé #74

Obě s Evísem fotíme, jak hrajem prší s gigantickýma kartama.
Dneska byl moc fajn den. Včera jsem šel spinkat hrozně brzo, takže jsem se probudil už někdy v 6 ráno hezky vyspinkán. Tak jsem šel klasicky do posilky, kde jsem si to moc užil, protože tam skoro nikdo nebyl. Skvělý.

Pak jsme s Evísem uklízely a hrály prší s obříma kartama. A po obědě jsme jely do Teska na nákup jídla. A cestou zpět Evís naschvál odbočil jinam, než jak se jezdí dom. A pak jsem si mohl jinou odbočku vybrat já. No dovedlo nás to k malé kavárně, kde jsme zastavily a šly tam na kafe.

Bylo to moc super! Obsluhuje tam taková starší dáma, která je totálně zmatená, ale moc příjemná. Je to teda dost dobrodružné a velmi hezké místo. Asi tam budem jezdit častejc. Je to tam asi o polovinu levnější, než třeba v kavárně v Olympyji. Prostě dobrý.

Jo a odpo jsem si ještě na půlhoďky schrupnul, než mě šel Evís zas nakadeřit, takže budu na pondělí zas hrozně krásnej. Prostě dobrý.

Žádné komentáře:

Okomentovat