13. března 2017

Každodenní fotokrám podruhé #75

Oběd na Sluníčku! Dneska jsem byl v soutěži o nejblbší oběd dokonce třetí! Účastnilo se pět osob. Myslím, že se lepším. Ještě chvíli a bude ze mě šéfkuchař. A hlavně bylo príma jít na Slunko. Mám rád.
Dneska začaly v Brně prázdniny nějaké, takže šaliny jezdí hrozně pošašeně a busy prosichr nejezdí vůbec. Nebo dobře, jezdí, ale taky pošašeně. Hlavně je jich o dost míň a prostě to tak nějak z mého pohledu úplně dobře nedostačuje. Špaténka. Ještěže to trvá jenom týden.

Bohužel si na to za týden zvyknu a pak se zase budu hrozně divit, že to jezdí úplně divně. No jo.

Třeba k tomu zvykání mám hned jeden dobrej příklad. Ráno jsem šel do práce a myslel jsem si, že už se přehodil ten čas, protože mi ráno bylo hrozně tma. Pak mi došlo (až někdy večer, celý den jsem byl v údivu), že jsem se asi namlsal o víkendu, kdy jsem vstával o něco později, takže jsem měl víc světla.

Taky se snažím chvíli nepít kafe, protože bych měl jít na preventivní prohlídku k doktoře a chci tam vypadat zdravě. Tak jako dělám, že dělám zdravé věci a neláduju se kofeinem a dalšíma drogama a vylepšovákama. To je podle mě zcela dle zdravotnických regulí. Proto ty prohlídky jsou, abyste měli motivaci se sebou něco dělat a pořádně tam krevně zaskórovat.

Žádné komentáře:

Okomentovat