15. března 2017

Každodenní fotokrám podruhé #77

Dneska to není moje fotka. A ani jsem nebyl u focení přítomen. Ale je to fotka od Evísa pro mě, protože potkal tyto vozíky. Dneska vlastně potkal víc takových hezkých věcí a všechny mi vyfotil!
Dneska jsem měl den, který byl na různé podivné vjemy celkem chudý. Evís to ale docela narovnával, jelikož mi poslal několik fotek hrozně zajímavých věcí!

Jsem dost zmatený z toho počasí. Už teda nenosím čapicu a rukavice, ale furt nevím, jestli už mám odložit kabát. Asi ještě ne, protože je oficiálně ještě stále zima. Taky to venku za oknem často vypadá, jakože už je léto, ale pak vylezu ven a jsem zmaten. Tak nějak si představuju, že funguje chození do solárka. Tam jdete, ono to nějak delá slunění, ale přitom žádné slunění není. A pak vylezete ven a ani si neumím to zmatení představit. Jak je vám nyní asi jasné, nikdy jsem v solárku nebyl. Ale ani mi to nijak nevadí. Bohatě mi stačí to matoucí okno.

Ale! Večer jsem na vlastní oči viděl, jak se v mikrovlnce dělá popkorn. Pak jsem k tomu honem běžel čuchat a spálil jsem si chlupy v nose. Tak to nedělejte. Prostě šňupák do toho horkýho pytle nestrkejte. Ale jinak super.

Žádné komentáře:

Okomentovat