20. března 2017

Každodenní fotokrám podruhé #82

Znovuobjevený kamarád!
Dneska jsem měl moc super den. Takový hodně pracovní, to mám rád. A taky jsem si to užil v posilce. Lidi nějak přestali chodit v pondělí, takže super. Pravda je, že už se docela těším na zítra, protože si konečně odpočnu. Ale víc se jako těším na středu, no.

Dneska jsem taky neměl ani jedno kafe. A ani jsem si jednou nefrkl kofein. Takže jsem zůstal jen u čaje. Doufám, že mi to vydrží. K doktorce jdu 29. Aspoň myslím. A to mi stejně nebude brát krev a jen mě na ni objedná. Každopádně to bude (pokud to vydržím) pak moc super, protože budu super dekofeinnutý, takže na mě bude mít zase kouzelné účinky.

Ještě něco jsem chtěl, ale povedlo se mi to moudře zapomenout.

Jo! Dneska je první jarní den. Já jsem to ráno nevěděl (zjistil jsem to, až jsem v práci otočil kandelář) a tak jsem šel jako mamrd v kabátě. Prostě trapas. Zítra už jdu jenom v mikině.

Žádné komentáře:

Okomentovat