22. března 2017

Každodenní fotokrám podruhé #84

Pečlivě je krmím, takže už jich je tam zase hromada.
Dneska jsem měl taky moc fajn den! Fest jsem popracoval a pak jsem šel do posilky. Tam mi to teda až tak moc nešlo, ale to nevadí. Vkládám naděje do víkendů, ráno je to prostě o moc lepší.

Oběd jsem měl teda svůj, ale pak jsem se přidal k části kanclíku a šli jsme na gyros (nebo já vlastně ani nevím, co to bylo). Ale bylo to super, protože jsem se prošel a byl jsem venku, když bylo ještě hodně světla. Teď už je to s tím světlem lepší, je ho docela dost. Dokonce už ho je hodně v době, kdy dolezu do práce. Takže dobrý.

Zatím to bez kabátu funguje perfektně. Sice je mi trochu chladno, ale co se dá dělat. Už je jaro. Taky se těším, jak to bude s tou změnou času. Vůbec si nepamatuju, kam se to jako sune a jestli bude víc nebo míň světla a kdy ho bude víc a kdy míň. Každý rok je to překvápko. Dokonce dvakrát. Ještěže to za mě všechno vyřeší ta chytrá zařízení. Prostě dobrý.

Jo a opět jsem neměl ani jedno kafe. Už jen týden do prohlídky. A pak nějakou dobu, než si mě objedná na krev. To už musím dát.

Žádné komentáře:

Okomentovat