25. března 2017

Každodenní fotokrám podruhé #87

Jsem borec.
Včera večer mě bolel močový měchýř, když jsem došlápl pravou nohou. Možná to tedy vlastně ani nebyl měchýř, ale něco nataženého. Prostě něco ve spodní části těla. Vepředu. Dneska mi ráno nebylo moc dobře. Už mě teda nic nebolelo, ale nějaké divné to bylo.

Naočkován televizí jsem se rozhodl, že potřebuji volně prodejný lék na problémy s močením, byť jsem čůral úplně normálně. Ale seděl jsem venku na lavičce pod stromem a byla mi zima, takže jsem se dyjagnostikoval jako zachlazený. No tak jsme jely do lékárny, abych si tu srandu koupil.

Když jsme vlezly do Avionu, tak jsem uviděl DMko a řekl jsem, že prvně tam, protože potřebuju krém na hubu. Ten můj mi došel a mám strašnou pleť, když ji nekrmím. Ne jako strašnou, ale takovou osuchanou a nejsem kosmeticky moc zdatný, takže prostě krém potřebuju, maminka to říkala. Tak jsme tam vlezly. Já měl takovej hrozně čupr krém, ale byl z Avonu, kde ho už asi rok a půl nevyráběj (ale já měl doma zásobu, žejo). No tak jsme začaly hledat něco vhodného.

Já jsem se do toho hrozně ponořil, takže jsem nevnímal okolí. Najednou ke mě přihopsl Evís a tvářil se hrozně divně. Až vyděšeně. Myslel jsem si, že na něj byl někdo u nějakýho regálu hnusnej a chtěl jsem mu jít dát do rypáku, ale Evís pípnul, že támhle je paní Koukalová. Jsem hned nevěděl, kdo to je a myslel jsem si, že je to nějaká další šáhlá baba od nás z baráku. Z toho jsem si odvodil, že nás nesmí vidět, aby nás neotravovala debilníma sousedskýma dotazama (Co tu děláme? A co že jsme oblečený takhle? A jak se má ten a ten? A jestli jsme neviděly toho a toho? A kdy budeme dělat to a to? A kam jedeme na dovolenou? A co máme dneska k obědu? A ona nás včera viděla, jak jsme šly s odpadkama!). Proto jsem se tělem skryl hlouběji za regál a přitom natahoval krk vedle do uličky.

To ale neodpovídalo Evísovu výrazu. Evís asi pobral, že jako můj výraz taky neodpovídá situaci a řekl mi, že to je přece ta biatlonová paní! Čuměl jsem dál. Napadl mě Nortúk, ten lyžař nějaký, co je v cíli velký předbíhač. Gábina! Ahá! Cajk. Tak jsem Evísovi řekl, že za ní půjdu a řeknu jí, že ji máme s Evísem rádi a že je dvě spolu vyfotím. Evís prvně brblal něco o svých vlasech a pak se schoval za regál s těma krémama. No nedopadlo to, Evíse jsem fakt neukecal. No a skončil jsem s podkladovým krémem pod mejkap, aniž bych si toho byl vědom. Prostě jsme tam asi nakonec vzaly nějakou náhodnou pixlu.

Tedy neumíme potkávat celebrity. Ale zas je to dobrý, že jsme paní Koukalovou neotravovaly. Takže jí jako fandíme pořád dál, jenom jsme jí to nešly povykládat (Co tu děláte? A proč nemáte oblečené svoje růžové botičky? A víte, že jste někdy v televizi? A víte, že někdy u toho máte na nohách takový jako lyže? A víte, že někdy jezdíte i štafetu?).

No jo.

Žádné komentáře:

Okomentovat