28. března 2017

Každodenní fotokrám podruhé #90

Dneska na obědě jsme s Markét řešily, že na tomto bych mohl alespoň chvíli vydržet jet, aniž bych upadnul. Začal jsem teda fandit trojkolkám.
Dneska byl fajn den. "Musel" jsem jít do posilky dneska, protože zítra mám tu doktořici. Ale moc jsem si to tam užil. Začal jsem cvičit v mikině, protože jsem přišel na to, že když se opotím, tak je mi pak docela zima, jelikož se tam dost hutně klimuje. No a ta mikinka to super řeší. Taky se líp soustředím, protože si furt neobdivuju sám svoje ruce a ramena.

No a dneska se mi v posilce stala hrozně hezká věc (teda vlastně ve výsledku smutná). Byl jsem v šatně a oblíkal jsem se. Už jsem měl kalhoty a triko. A přišla tam nějaká paní, která již docvičila. Z nějakého důvodu neměla kalhoty oblečené na nohách, ale měla je v ruce. Asi teda byla v infrasauně nebo nevim. To je asi jedno, prostě neměla oblečený gatě. To je to důležitý.

A přišla ke mě a hrozně divně na mě zírala. Tak úplně vyjeveně. Tak jsem se na ni taky podíval, protože jsem myslel, že jsem třeba pokydanej nebo tak. A ona mi řiká, že čumí na moje kalhoty. Že ona má ty stejný, ale má je v ruce a nějak si myslela, že já mám ty její a že je teda ty svoje někde ztratila a já jsem si je oblík. A začala se hrozně smát, protože prostě pobrala, že ten pocit, který pikosekundu měla, je blbina. Já jsem se teda smál taky, protože přesně takhle blbej sem, když docvičím. No milé to bylo.

Trochu mě ale mrzelo, že mi řekla, že je to blbina, protože by mi ty její nebyly. Tedy že ty její by mi byly velký. Já nikdy nevím, co na to mám říct. Ta paní byla už postarší, třeba kolem čtyřicítky/padesátky, ale byla moc hezká. Dokonce bych klidně řekl velmi štíhlá. Vlastně si myslím, že jsme klidně mohly mít ty gatě ve stejné velikosti. Prostě mě na tom mrzí, že se lidi takhle shazujou. Sami sebe. Je to prostě smutný. Něco takového se mi nestalo poprvé. Když o sobě ty ženy tam mluví, tak se furt srovnávají s ostatníma a vždy z toho vyjdou negativně ony. Prostě tamta je hubenější, tamta má hezčí vlasy a tak. Prostě nikdo tam neřekne "jé, vy máte krásné vlasy!" Každá řekne "já mám narozdíl od vás hnusné vlasy." Hm.

Žádné komentáře:

Okomentovat