29. března 2017

Každodenní fotokrám podruhé #91

Jsem dostal dárek k objednávce.

Tady jsem ho prosichr situoval vedle jednokoruny.

A tady jsme s Evísem v čekárně u paní doktorky. Bylo to super, protože jsem tam přišel a hned jsem šel čůrat. A když jsem vylezl zpět do čekárny, tak už tam byl Evís!
Dneska to bylo u té doktorky horší, než jsem si myslel. 30 minut jsem tam čekal, byť jsem byl objednán. Pak jsem teda konečně šel dovnitř a paní doktorka na mě kývne, co chcu. Tak říkám, že jdu na preventivní prohlídku.

A ona na mě zírá a říká, že to se nemůžu takhle objednat, když chci na preventivní prohlídku. A já jí řikám, že mi od nich přišel mail, že se mám objednat na preventivní prohlídku, tak jsem to udělal! A ona mi řiká, že ty objednací termíny jsou jenom pro urgentní případy, že jinak se mám objednat po telefonu. Že to jako na tom webu tak je. Tak jí říkám, že se teda omlouvám, ale že netuším, že to tam je napsané.

A ona mi řiká, že to tak na tom webu reálně je, jakože to tak funguje, ale napsané to tam ještě není. A že jí sem furt takhle chodí lidi (přesně jako já), protože ji nikdo neposlechl a na ten web to nenapsal.

No tak jdu na krev až příští čtvrtek. No a na tu preventivku až někdy v květnu. No co už.

Žádné komentáře:

Okomentovat