30. března 2017

Každodenní fotokrám podruhé #92

Tohle jsem potkal po cestě z práce. Myslel jsem si, že to jsou nějaké miniaturní bojlery a dost mi to napnulo páteř, ale pak mi došlo, že to jsou asi jen staré odpaďáky, které jen vypadají jako bolery, a zase jsem se začal spokojeně hrbit.
Dneska jsem byl profi. Nebo jsem si tak teda připadal, protože jsem dělal husté věci v NetBýnsech. Prostě dobrý. Hlavně jsem se naučil novou věc, takže jsem moc spoko.

Taky jsem byl v posilce. Neměl jsem teda mikinku, ale i tak jsem si to užil. A pak se pro mě stavil Evís a jely jsme dom. A šly se psem. Což bylo moc super, protože jsme mohly jít docela daleko, jelikož nebyla tma ani zima. Prostě léto je tady! Dneska už jsem si vzal ty kecky s mašličkama a "zimní" boty jsem schoval.

No a hlavně jsem strašně zmatený. V následujících dnech mi někdy dojede maminka, musím na ty odběry, jedu kamsi na Velikonoce a jedu do Zlína školit. Vůbec nevím, co kdy je. Ale neuhádnete, proč mi to vadí. Nebo už asi jo. Já pak nevím, kterej den můžu jít do posilky a který ne. No šlamastyka.

Žádné komentáře:

Okomentovat