7. dubna 2017

Každodenní fotokrám podruhé #100

Tady odpolední kavárnové kafe v kavárně, kde jsem nebyl několik let. A předtím jsem tam vlastně byl jen jednou a polili mě kafem. Dneska se jim to nepovedlo.
Pracovně jsem měl dnes výborný den. Taky jsem už nebyl smutný. Ale! Neměl jsem na dnešek oběd. Markét taky ne a tak že si jako objednáme, když máme v práci ten internet. No vybral jsem nějakou hypercool vegerestauraci a objednal jsem si nějakej salátovej mix, kde měly být samé dobroty. No po 50 minutách čekání nad rámec smluvené doby jsem dostal asi 3 polévkové lžíce čehosi, co bylo hrozně fancy, ale rozhodně do nesplňovalo moje nároky. Byl jsem z toho tak špatný, že jsem se dokonce Markét i omluvil za to, jak jsem nepříjemnej. Ale to já jsem, když mám hlad a nedostává se mi potravy ve větším a kvalitnějším množství, než jsem si vysnil.

No a odpo jsem se stavil pro Evíse a šly jsme na kafe. Najití suitable podniku nám teda dalo dost práce, ale nakonec to dopadlo nad očekávání. Takže dobrý. A hlavně zítra přijede maminka! Juch, juch!

Žádné komentáře:

Okomentovat