8. dubna 2017

Každodenní fotokrám podruhé #101

Vím, že už jsem to dával na Twitter, ale tady je to celé, i s kusem maminky. Na fotce jsme v Zemanově kavárně.
Dneska přijela maminka! Bylo to moc super, ale hrozně rychle to uteklo. Za zmínku jistě stojí naše návštěva Zemanovy kavárny. Chtěl jsem tam maminku vzít, aby jako viděla tak kus umění. Jako dobrý, vevnitř parádička, žejo.

Tak jsem objednal kafíčko. Maminka se toho napila a prohlásila, že je to teda pěkně hnusné. Maminka měla lungo, já normální espresso. Bylo mi jasné, že pokud je hnus naředěnější lungo, ta moje mana bude naprostou esencí nedobrosti.

Bylo to fakt strašné. Ani popsat se to nedá. Pokud chcete zjistit, jak chutná fakt otřené kafe, běžte do Zemanovy kavárny. To je snad dokonce na nějaké ocenění, jinak to snad ani není možné. Zkusím sem nalákat Markét. Dost mě zajímá, co by na to řekla.

2 komentáře:

  1. Láká se na požitky, ne esence hnusu! :D Ale že jsi to ty, tak tam možná zajdu to zrecenzovat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale on to byl (svého druhu) požitek. Prostě nepopsatelné a myslím si, že každý správný kafař by měl tuto zkušenost mít. A že jsi to ty, tak si můžeš dát i kapučíno ;D

      Vymazat