10. dubna 2017

Každodenní fotokrám podruhé #103

Ona je ta housenice vlastně taková trochu smutná. Tak jsem ji nechal koukat na žvejkačku, protože ty má každej moc rád. A taky jsem s ní v práci různě nakukoval na kolegy. Tedy ta housenka nakukovala.
Dneska byl docela dobrý den. Venku bylo Slunko, takže jsme se šly s Markét nažrat pod strom. Měl jsem kolem pasu mikinu, abych zase nenachladl, takže snad harmonie.

Dal jsem si celkem tři kávy a vůbec mi z toho nebylo špatně. Jsem fakt rád, měl jsem trochu obavu. A ještě vám musím říct, že jsem si začal čistit zuby bělicí zubní pastou, která slibuje, že za týden máte o odstín bělejší zub. Jsem zvědav. Jsou na ní namalovaný úplně šedý zuby a pak jako úplně bílý. Asi neznám nikoho, kdo by měl šedý zuby. Většinou mají spíš tak jako odstíny žluté. Je to zajímavé.

Žádné komentáře:

Okomentovat