13. dubna 2017

Každodenní fotokrám podruhé #106

Tady je kus předzhrádky. Je tam hodně kytiček. Nejsem si jistý, že to patří k nám nebo k sousedům, ale to je asi jedno.
Dneska jsme na dovolené. Až do pondělka. Asi vám to povykládám až pak, protože to musím psát na telefonu, jelikož se mi nedaří přihlásit na noťasu a mám jen telefon. Co už.

Né, tak nakonec se mi to nějak povedlo a pomocí telefonu a třech dalších mailů jsem se teda přihlásil.

No cesta sem byla celkem v pohodě. Dálnice podle mě skvěle jela. Nakonec jsem zjistil, že jsme v Beskydech. Máme hezkou chatku, kde všude něco je. Prostě na každém milimetru je nějaká dekorace. Není nevkusná, ale je tam. Například se nelze posadit na lavici v předsíni a opřít se, protože je hned za tou lavicí plejáda dekorací a vy se o ně opřete zádama.

Taky mám dost děs ze schodiště, které vede do horního patra, kde jsou ložnice. Je dost prudké a já se ho bojím.

Ale jinak je to moc super. Lednice má zásobník na led, je tu vířivka, sauna, záchod a každý pokoj má vlastní televizi. I koupelna. Kuchyň. Ložnice. Herna (tam je bylyárd!). Jenom záchod teda ne.

No a na večeři jsme byli v nějaké blízké restauraci. Povedlo se mi nakombinovat si pokrmy tak, že jsem měl asi 9 druhů zeleniny. Jsem moc spoko! Taky je tu restaurace, kde vaří jídla, ve kterých je tofu. Prostě dobrý!

Žádné komentáře:

Okomentovat