14. dubna 2017

Každodenní fotokrám podruhé #107

Tady je fotečka z rána, když jsem si četl knihu. Večer jsem to dočetl, takže jsem spoko i nespoko, protože se mi moc líbila.

Tohle je poslední fotka dne, ale je jako druhá, protože jsem to pojmenoval jako mamrd. Je to potok, co teče pod chatou, takže za naší zahrádkou.

Tady je Evís (pod dekou), pes a já na gauči.

Tady je košťol, kolem kterého jsme dělaly ostudu.
Dneska byl úžasný den (přestože mám takové tmavé docela depresivní fotky. Ráno jsem vstal, udělal si snídan a četl jsem si. A pak, až se probudil i zbytek, jsme šli na procházku. Ta trvala asi 2 hodiny a šli jsme kolem nějakých vodopádů a čehosi. Moc jsem si to užil, protože jsem byl konečně zas v lese.

Pak jsme došli zpátky a jeli jsme na oběd. Měli tam mít nějaká jídla z tofufánků, ale změnili jídelák, takže jsem si dal salát s kozím sýrem a k tomu ještě zelenový salát, abych toho jako měl hodně. Byl jsem moc spoko.

Pak jsme dojeli zpět a já jsem si četl. A pak jsme šly s Evísem ven. Potkaly jsme ten kostel, kolem kterého je hřbitov a zeď. Kolem toho kostela chodily nějaké děti v bílém a dělaly kravál. Asi to ale mělo nějaký náboženský smysl. Moc se nám ten kostel líbil, takže jsme se s ním fotily. Výsledek můžete vidět na Twitteru. Až mi bude někdy smutno, tak se na to vždycky podívám.

Pak jsme šly ještě na jakousi vyhlídku a pak zpátky na chatu. Vlezly jsme na zahradu, kde je taková ta velká zahradní houpačka. Když se mi nás nepovedlo vykydnout, tak jsme šly hrát fotbal, protože jsou na zahradě branky. Prvně jsem byl dost marnej, ale pak se mi nějak povedlo dát i gól, který nebyl vlastní. A pak jsem se popíchal o keře, tak jsme šly dovnitř.

No a večer jsme dělali oheň a vařili na něm kuře a špekáčky. Já jsem svého tofufana sežral ještě před ohněm, ale nijak mi to nevadilo. A hlavně jsem pak furt stál před tím ohněm, protože mi byla zima. Ale i tak super, moc jsem si to užil. Prostě dobrý.

Žádné komentáře:

Okomentovat