15. dubna 2017

Každodenní fotokrám podruhé #108

Jsme usmrkanci.

Ale máme papáju!
Dneska jsme měli spíš jako leživý den. Ale vylezl jsem ven celkem třikrát. Prvně jsme jeli na nákup, pak na oběd a pak pro pizzu. Na webu jsme se dočetli, že ji obvykle dodávají až za dvě hodiny, takže jsme na to chtěli vyzrát tak, že si tam pro to jako zajedeme sami. Že přece v restauraci nemůžete na jídlo čekat dvě hodiny.

Nápad super, ale bohužel měli zrovna obří objedávku za 4 000 kerun, takže prej minimálně hodina čekačka. Tak jsme jeli zas zpět a prostě jsme si uklohnili na chatě.

A jinak spíš odpočíváme, protože jsme všichni nachcípaní. Někdo je na tom hůř a někdo líp, no. Ale i tak jsem furt moc spoko. Odpoledne jsme byli hrozně sociální a hráli jsme stolní hru. Dělal jsem roli předčítače otázek, protože jsem úplně blbej a nejde mi dělat ta sázící část. Ale i tak jsem to furt mrvil, protože mi ta sázácí část nejde ani pasivně. No co už. Líblo.

Taky jsem dočetl knihu a začal jíst další. Takže dobrý.

Žádné komentáře:

Okomentovat