16. dubna 2017

Každodenní fotokrám podruhé #109

Tohle je výhled z ložnicového okna. Musel jsem teda otevřít takové to střešní okno a strčit tam telefon, ale je to podle mě super pohled!

To jsem vyfotil na procházce. Dokonce při tom a mě nasněhalo a spadlo pár krup. Prostě dobrý.

A tady jsme krbovali, protože byla moc moc zima a sněžilo a padaly ty kroupy a tak.
Dneska je poslední den dovolené. Museli jsme jet dokoupit kapesníky a snědl jsem hrozně moc nějakých malin v bílé čokoládě. Ale nelituju toho!

Jsem dneska vlastně takovej docela smutnej. Ani nevím proč. Ale večer jsme si pak poplkaly s Evísem a měl jsem jablka, takže jsem víc veselý. A taky jsem si mohl na krbu šodat dole s tím cucátkem vzduchu, takže jsem už docela spoko.

Taky jsem napsal mamince esemesku, protože jsem jí nemohl koupit a poslat pohled, protože tu žádnej nemaj.

Ale i tak to byla to byla dobrá dovolená. Musím ji ale dát na žebř až pod Prahu (protože to bylo best!) a i pod Jeseníky, protože to bylo taky lepší. Ale spíš za to může to počasí a taky délka pobytu. Ale jsem moc spoko. Měl jsem i pizzu.

A vím, že teďkonc píšu hrozně zmateně, ale povídám si během toho se zbytkem osazenstva.

Jo a taky jsme s Evísem šly hrát kulečník. Problém byl, že mi to moc nešlo (takže jsem mohl šťouchat několikrát za sebou, aniž bych dal jámu) a taky je to dost debilně udělaná místnost, takže jsme to po jedné hře zabalily. Ale i tak dobrý.

Žádné komentáře:

Okomentovat