17. dubna 2017

Každodenní fotokrám podruhé #110

Tady je fotečka z cesty zpět. Pršelo, takže mi Evís nechával na skle kapky deště, protože to tak mám rád.
Dneska jsme dojeli dom. A vybalovalo se. Vlastně to bylo docela dobrý, nějak jsem měl dojem, že je to vždycky katastrofa. Ale už mám vypranou i mikinku s koníkem. Doufám, že mi do zítra uschne. A taky doufám, že tam přestane pršet. Díky mému zaměstnavateli mám dva deštníky, ale oba mám v práci. No co už. To já jenom tak.

Jsem hrozně rozladěný. Dočetl jsem knihu, ale byla tak děsná, že jsem na ni musel na Goodreads napsal recenzi. Jako nebudu to sem dávat, prostě ale měla to být dedektivka. První polovina docela solidní, i když to na mě byl moc slaďák, a druhá polovina úplně dementní červená knihovna o nesmírném utrpení mladé dívky. Uáá. A končí to samozřejmě otřesně, její lover nesne. Uáá. No špaténka.

A zítra zas do práce! Už se tam těším. Obědy mám uvařené, v Rébiu mají zase prdinec. No nemůžu mít všechno. A nebo jo, můžu.

Žádné komentáře:

Okomentovat