18. dubna 2017

Každodenní fotokrám podruhé #111

Tady je úplně nejvíc moc pravá belgická pralinka. Prý se to tam všude válí. Pralinky a pivo. Tak jsem si jasně vybral.
Dneska byl docela fajn den. V práci jsem solidně popracoval a pak jsem šel do posilky.

Nějak mi vůbec nepřijde, že ještě včera jsem byl na té chatě. Myslím si, že jsem tam byl asi tak před měsícem. Mám asi zase nějaký problém s vnímáním času.

Nicméně jsme dnes s Markét narazily na hrozně zajímavou věc. Když jsme žraly ty pralinky, tak mi Markét řekla, že ji z toho svědí horní patro! Já jsem byl dost vyjukaný, protože mě taky někdy svědí horní patro. Ale ne ze žrádla. Mě svědí horní patro tehdy, když mi nějaké zvířátko očichává tu část obličeje, kterou máte přikrytou rouškou, pakliže jste třeba chirurg. Prostě ke mě přijde třeba pes a začne mě oňufávat. Tak to mě pak moc svědí horní patro. Nebo když to mě pucá kocour a zkoumá, jak asi chutnám.

No chtěl jsem si o tom něco počíst, ale našel jsem jenom to, že je to příznak alergie. Tak já nevím. Markét je alergická na smetanové sladkosti a já na zviřátka, co mi dělají u obličeje fufy-fufy. No co už.

Žádné komentáře:

Okomentovat