19. dubna 2017

Každodenní fotokrám podruhé #112

Můj nový roller na nohy. Je to úplně úžasná věc a jsem moc spoko, že ho mám. Bohužel jsem ho zapomněl v práci, ale to neva, on tam na mě počká.
Dneska mi přišla objednávka z TheraBandu. No kromě toho foumáka na nohy jsem si objednal i dvě posilovací gumy. Chtěl jsem modrou a zelenou. A oni mi poslali modrou a červenou. Tak jsem jim psal, že je to jako blbě a co s tím (nejde o barvy, jde o stupeň odporu, který je barevně odlišen). No a hned mi volala nějaká paní a omlouvala se, že jsou mantáci a že mi ten zelenej hned pošlou. Ten červenej si můžu nechat od cesty, protože jsou mantáci a popletli to.

Cool! Je to od nich moc milé. Myslel jsem, že to budu muset vracet, protože jeden stál asi 250 kerun, ale jsou prostě hodní. A chápu, že se jim administrativně nevyplatí, kdybych to vracel, ale stejně jsou super! Až zase budu potřebovat něco, co tam prodávají a mají to tam, tak si to tam určitě koupím.

A jinak jsem měl dobrý den. Teď jsem si 30 minut dělal 13 snídaní. Dvě mám ještě v práci, takže to dohromady nemusím tři týdny řešit. Takže dobrý.

Žádné komentáře:

Okomentovat