21. dubna 2017

Každodenní fotokrám podruhé #114

Já mám samé fotky ze stolečku v práci. Ale musím vám ukázat, jak je Markét hustá. To já jsem musel tento týden její kalendářovou kočičku malovat nadvakrát, protože se mi napoprvé moc nepovedla a ani Pepi to nemohl poznat. Na druhý pokus už to ale bylo OK.
Dneska byl fakt pátek. Včetně zpěvu a dělání hovadin, takže jsem se moc moc smál. Tak měsíc zpátky nám nahoře ve foajé udělali nové posezení (už tam nemáme dva gauče, ale něco totálně designového, takže nepoužitelného) a tak jsme si tam dneska dokonce s Markét na chvíli sedly a používaly to. Dobrý. Jo a v automatech už nemají tyčinky, které mám rád. Ale zase je měli v Bille ve slevě a nakoupil jsem je já i pan ředitel, takže nemám nedostatek.

No a jinak dobrý. Už nejsem nemocný. A ani nesmrkám. I tak už jsem ale vysoplil všechny svoje JAPOsníčky.

Takže tak.

Žádné komentáře:

Okomentovat