23. dubna 2017

Každodenní fotokrám podruhé #116

S Evísem na kafi.

Duha!

Vejce.
Dneska jsem měl fajn den. Ráno jsem si zaposilkoval a pak jsme jely na nákupy! Prvně teda na kafe.

A pak se mi stala super věc! Nakoupil jsem si nové spodní prádlo! Totiž moje spoďáry již měly něco za sebou. Hlavní problém byl, že ten typ, který jsem nosil, přestali vyrábět, takže jsem neměl čím obnovovat spoďárový park. No a dneska jsem to vyřešil. Nalezl jsem totiž pasující boxerky, takže jsem si jich několik nakoupil. Počkám, až v tom šopu dostanou nové zboží a nakoupím si ještě další, abych měl hodně barevných variací. Zatím mám dvoje vojákové, nějaké černé, šedé a cosi s cool potiskem a svítivou oranžovou gumou. Chlapi maj prostě cool spodní prádlo.

No a hlavně jsem si řekl, že to tady můžu takto bez obalu povykládat, protože to stejně všichni uvidí, jelikož mi moje spodní prádlo ze všech gatí furt leze. Je hrozně zajímavé, že Markét je na to už tak zvyklá, že ji ani nenapadne mě na to upozornit, když jsme někde mezi lidma. Prostě normálka. No co už. Ale prostě jsem hrozně spoko, že mám pasující prádlo. Viděl jsem nějakou televizní reklamu a tam nějaká paní říkala, že je to prostě základ všeho.

Žádné komentáře:

Okomentovat