24. dubna 2017

Každodenní fotokrám podruhé #117

JAPO kamion. Tentokrát to nejsou kapesníčky, ale prostě JAPO-autíčko-kamion. JAPO je super.
Dneska jsem měl super den! Hlavně jsem včera zapomněl, že mám jít dneska na preventivku na gyndu. Ale telefon mi to oznámil, takže jsem tam šel.

No bylo to fakt dobrý. Samože na gyndu nikdo nechodí rád (narozdíl od zubaře), ale bylo to vlastně dobrý a pozitivní. Sice jsem tam 30 minut čuměl, ale stálo to za to, protože tam byla nějaká důchodkyně, co se hrozně rozčilovala, že čeká už 20 minut. Byl jsem moc spoko, protože jsem šel ještě před ní, hihihi. Ona už se samože rvala do dveří přede mnou, ale smolík.

No a hlavně byla paní doktorka moc spoko z mých zdravotních pokroků. No jsem na sebe hrozně hrdej, protože aby to nebylo trapné (jakože když vám vyšetřuje prsa a pak když vám vyšetřuje pohlavní orgány), tak se paní doktorka snaží dělat smalltalk. Já jsem v tom byl vždycky naprosto příšerný, takže mluva se mnou byla o moc trapnější, než kdyby mě vyšetřovala a všichni mlčeli (teda všechny mlčely, protože i sestřička je holka). No ale dneska jsem naprosto plynule mluvil o té velikonoční dovolené a ještě jsem byl docela vtipný. Nejasmínovsky vtipný, takže to nebylo awkward. Fakt dobrý, musím se pochválit.

Ale. Prostě uvnitř ordinace je převlíkací kabinka. Po dovyšetření poprsí jsem byl vyzván, abych se šel do kabinky nachystat. Tak jsem tam zaplul, zatáhl jsem závěs, sedl si na židli a začal si zouvat boty. Sám sebe jsem se zeptal, proč jsem se sakra schoval za plentu, abych si sundal boty. Netušil jsem. Pak jsem si sundal kalhoty a boxerky a vylezl jsem ven. Furt jsem přemýšlel nad tou šarádou se závěsem. No na křesle jsem teda mlel o sněhu na sjezdovkách, ale uvnitř jsem dumal nad tím, že je to prostě hloupé, zatáhnout závěs, sundat boty a gatě a pak stejně vylízt ven. Jako co jsem tím schoval? Stejně je všechno vidět.

Tak jsem se rozhodl, že to při zpětném oblékání neudělám a prostě jsem si jenom natáh spodky, gatě a zašněroval si boty bez plenty. Přišlo mi to o dost míň blbé. No paní doktorka se mezi tím dívala do mé zdravotní karty a zjistila, že jsem byl i na preventivní prohlídce. Tak říkám, že jsem tam ještě nebyl. A ona že to ne, ale že vidí v počítači výsledky. A prej všechno dobrý. Moje játro (to fakt řekla!) i ledviny jsou v pořádku.

Byl jsem moc spoko. Ona taky a že prej si mám vzít čokoládu, když jsem takový šikovný a všude na ty prohlídky chodím. Měla totiž na stole mističku s čokoládkama. Tak jsem si hned jednu vzal. Bílou! No a tak že už je to všechno a mám jít. Tak jsem jim popřál hezký den a vypadl jsem. A cestou zpět do práce jsem si vzpomněl, že si nikdo z nás nevzpomněl, že jsem zapomněl uhradit to plastové zrcadlo. No co už.

Žádné komentáře:

Okomentovat