27. dubna 2017

Každodenní fotokrám podruhé #120

Tady je moje polífka. Pokud započtu i dopravu (poměrově), tak stála 70 korun. Ta minulá, co přišla asi na pade byla o moc lepší. Takže smutek. Ale i tak jsem byl moc spoko.

A tady jsem vytvořil škrabací obrázek, což je další z věcí, kterou mi Evís koupil, když nakupoval v tom hračkářství.
Dneska jsem měl dobrý den. Hrozně moc jsem popracoval, jsem z toho spoko. A pak se pro mě do práce stavil Evís, takže jsem nemusel šalinou a pěkně jsem se cestou koukal na kamiony.

1 komentář:

  1. Pochlubit se dvaceti kilometry zdolanými ještě před prací, drsným protokolem v posilovně, když jsme si naložili o pět kilo víc. Navrch možná vyfotit snídani. A taky bicepsy nebo běžecké boty a propocené ponožky. Aby ostatní viděli. Laický náhled nás neklame, je to projev narcismu. Tvrdí to i vědci.
    Zdroj: https://xman.idnes.cz/posilovna-socialni-site-marcismus-dt3-/xman-styl.aspx?c=A170427_150626_xman-styl_fro

    OdpovědětVymazat