1. dubna 2017

Každodenní fotokrám podruhé #94

Ještě furt jsem si nedal kafe. Takže jsem v kavárně o čaji. Už bych teda mohl, protože jsem si původně určil, že nebudu pít kafe 14 dní, páč to podle mě na reset stačí, ale tak...

Tohle mají v Tesku na podlaze. Skoro jsem se po tom začal válet, ale Evís (kecka vlevo nahoře) chtěl, abych šel čuchat aviváž. Tak jsem šel.
Dneska byl super den. Hrozně rychle ale utekl. Furt jsem něco dělal. Ráno jsem byl klasicky v posilce a pak jsem došel dom. A pak se psem a tak. Ještě jsem si chvíli četl, pak jsem usnul, pak na oběd pizza, pak na nákup potravin.

Tam jsme si s Evísem koupily barvy na vlasy. A po dojezdu dom jsme si hrály na kadeřnice. Jsem docela vulgární kadeřnice, ale nakonec všechno dobře dopadlo a jsme hrozně krásný. Koupelna teda taky. No co už.

Žádné komentáře:

Okomentovat