4. dubna 2017

Každodenní fotokrám podruhé #97

Tak dneska už došlo na ten oběd. Je dobrej.
Hurrá! Zítra jedem na výlet do Zlína! Děsně moc se tam těším! Dokonce jsme tam našly vegerestauraci, takže máme i jít kam na oběd. A vůbec je to prostě super. Hrozně profesionálně jsem se připravil. To znamená, že jsem zastrkal svoje vizitky do školících materiálů, které jsem sám skládal. Tady teda předpokládám, že to bude trochu disaster, protože jsem ty části, které patří k sobě, sešil sešívačkou (sám). Nejsem si jistý, jestli má každá složka totožný obsah. Ale má určitě vizitku, takže dobrý.

No a jinak jsem měl dobrý den. Celej jsem ho protěšil na zítra (no a zakončil jsem v posilce, odkud mě vyzvedl Evís, takže nejlepší kombo)! Už jsem dlouho nikde nebyl. Takže tak. No a ještě si fest přispím, protože nejdu do práce, žejo. Jedu na výlet! Snad to tam moc nepokoním. Myslím, že bych neměl, protože mi firma dala k dispozici nejen auto, ale i řidiče. Hehehehe, já jedu na výlet! Musím všem kynout k okýnka, aby každej poznal, že jsme delegace. Jako není to ještě jako papež v tom svém vozítku, ale rozhodně je to dobrej začátek.

Žádné komentáře:

Okomentovat