2. května 2017

Každodenní fotokrám podruhé #125

Tady jsem si konečně něco kloudného poznamenal do kandeláře. Jedeme totiž zase na dovolenou. Tímžtopádem bude letos rok, kdy jsem byl na nejvíc dovolených. Až tomu sám nemohu uvěřit.
Dneska jsem měl docela fest náročný den. Tak moc, že jsem musel sníst oběd jen narychlo normálně na pracovním místě. Ale celkově se mi to líbilo.

Markét si objednávala na oběd jídlo z nějaké zdravorestaurace, kde mají i polífky. Tak jsem se hned přifařil, že chcu taky polífku. Měla být nějaká lilková. Připravoval jsem se, že to bude brutální kentus. Ani představit jsem si to nemohl. Za chvíli volali, že lilkovou nemaj a že bude místo toho tomatová. Tak jsem se teda těšil na tomatovou.

No dostal jsem kyblík takové průhledné oranžové vody. Fakt zklamání. Vzpomínáte, jak jsem měl tamtu s kari nebo kurkumou nebo co to bylo? Tak to byla fakt lahoda. Jsem zklamán. Ještě tak 4 pokusy a už nebudu Markét nutit, aby si objednávala od tam, kde mají polífku, kterou bych i snědl.

Žádné komentáře:

Okomentovat