3. května 2017

Každodenní fotokrám podruhé #126

To jsem fotil ráno, cestou na šalinu. Trochu jsem tomu potáh barvy, takže to vypadá, že je víc světla, než ve skutečnosti je. Ale hlavní je ten kužel!
Dneska mám takový blbý den. Jakože den blbec, ale není to až tak strašný, jako jsou jiné dny blbce, takže je to ještě horší, protože ten den neumí být ani moc špatný.

No a musím jít dneska brzo spinkat, protože jdu zítra do práce na hrozně brzo. Na víc brzo, než na kolik chodívám normálně. A to už je opradu brzo.

Taky čtu novou knihu. Je docela fajn, již jsem se u toho několikrát smál, byť je to dost debilní humor. Ale to je právě super, protože v televizi je hloupý humor furt, ale v dedektivce jsem na to narazil poprvé. Jmenuje se to Síť a napsal to nějakej chlap. Håkan Nesser.

Žádné komentáře:

Okomentovat