5. května 2017

Každodenní fotokrám podruhé #128

To je můj stín na stěně hotelu. Je to poslední fotka dne, ale nechce se mi to přehazovat. 

Tady je jídlo, které jsme měly potom, co jsem snědl večeři a Evísovu večeři. 

Tady kousek od hotelu něco. 

Tady jsem zkoumal turistickou mapu. Mám rád ty obrázky. 

To je fotka z rána, kdy jsem si šel do candystore koupit tyčinky. 
Dneska jsme jely s Evísem na dovolenou na Vysočinu. Po cestě to hrozně stálo a taky pak hrozně pršelo. Ale i tak se mi to moc líbilo. Hlavně jsem ochutnal Evísův energetický nápoj, který si vzal do auta. Nechápu, jak to někdo může pít. Samo o sobě to chutnalo dobře, ale ty bublinky! To je prostě smrtelné. Nemám je rád už odmala, kdy jsem si pití vždycky vytřepal, aby to tam nebylo. Vážně, jak to někdo může pít a necítit u toho bolest? Prostě super, jak jsou lidi každej jinej.

No máme moc krásný pokoj. Je do na patro. Dole je obyvák a záchůdek a nahože ložnica a koupelna, kde je další záchůdek. To mě trochu rozhazuje, protože nevím, jak si mám rozvrnout jejich používání.

Takže dobrý. Jsem moc spoko, ale mluvím během psaní s Evísem, takže to bude jistě poučnější, než je u mě obyklé.

Žádné komentáře:

Okomentovat