6. května 2017

Každodenní fotokrám podruhé #129

Dneska mám hlavně žrádlo. Tohle je oběd, vztahuje se k němu historka níže.

Dort zadáčo,

Večeřa. Měly tam být cherry rajčata, ale ne. Ale je super, že si ze včera pamatují, že nežeru maso a udělali mi speciální jídlo.

Přehrada.

Z druhé strany.
Dneska byl moc akční den. Ráno jsme šly na snídani. Všechno jsem si dal do hrníčků, protože jsem nikde nenašel mističky. No co už. Snědly jsme toho fakt hodně, protože je to cool. A měl jsem i jablko.

No a pak jsme měli výlet (i se psem, proto je tam to měkké I). Bylo to asi na 2 hodinky, ale fest do kopce, takže jsme si celkem mákli. No pak jsme se umely a šly na oběd.

V hotelu je restaurace. Taková jako lepší prostě. Jsou tam dvě servírky. Jedna (Oxy, jak jsme zaslechly) je naprostá katastrofa. Z ní prostě vidíte, jak moc svoji práci (a vás!) nenávidí. Třeba když dojíte, tak dojde, odnese ze stolu. Vy poděkujete a ona nic, ani se na vás nepodívá. Pak dojde a řekne "Ještě něco chcete?" Boží. Ta druhá je moc milá a usmívá se a tak.

No a objednali jsme si teda oběd a čekaly jsme na to asi 40 minut. Já měl ten věc s kuskusem a Evís nějaké kuře se špenátem a bramborovými noky. No došla Oxy a zahlásila, že to bude trvat. Kuchař je tam prý totiž jenom jeden. A odešla. Za asi 5 minut donesla jídlo. Já to měl jak psí čumák a Evís neměl noky, ale bramborový knedlík.

No dojedl jsem to a zas došla Oxy a ptá se mě (bez emocí), jak mi to chutnalo (prostě z povinnosti, že to teda má udělat). Tak jí říkám, že v pohodě, jenom to bylo studené, ale že já mám studené jídlo vlastně rád, takže OK. Oxy nic neřekla a odnesla talíř. Pak dojedl Evís a přišla ta druhá servírka a normálně se ptá, jesli chutnalo. A Evís říká, že jo, ale že tam nebyly ty noky. A ona se omlouvala, že by to bývala řekla, kdyby věděla, co daj v kuchyni na talíř, tak že by to přišla říct. Cajk.

Pak jsme šli zas na procházku a cestou zpět jsme se stavili v hotelové cukrárně. Máme v rámci pobytu zadáčo kafe a zákus. Tak ten vidíte na fotce. Byl docela snesitený, ale ten krém moc uměle natužený. Jak silikonový prsa. Kafe jak v Zemanově kavárně, jenom nebylo tak moc přepražený.

No pak jsme hrály kartičky a dívaly se na seryjály, když v tom nadešel čas, kdy jsem si objednal masáž. To byl super zážitek. Masáž OK, to se mi líbilo, ale paní masérka stojí za zmínku. Věnuje se tomu už 22 let a do toho dělá do ezoteritky, znamení zvěrokruhu a vykládá karty. No hned, když jsem tam vešel, věděla, že jsem vodnář. Ne. Ne?! Aha, ale jstě vzdušné znamení! Ne. Ne?! Tak jsem jistě ohnivé znamení. Ne. Ne?! Aha, tak jsem jistě zemní. Ano! Je to jasné, jsem panna. Ne. Ne?! Tak jsem ... býk? Ano. Hurrá!

Ale jinak dobré, jenom jsme si pak povídaly (já jsem to totiž pokazil a nějak jsem jí sociálně nezvládl říct, že si povídat nebudeme), takže jsem se dozvěděl hromadu blábolů. No co už. Ale masáž dobrá. Zítra tam jdu zas. Že prý mám hrozný záda. O tom teda vím, tak jsem jí řekl, ať to spraví. Tak prej jo.

Žádné komentáře:

Okomentovat