7. května 2017

Každodenní fotokrám podruhé #130

Moje snídaně. 4 hrnečky, nakonec jsme jich daly 7! Už se moc těším na zítra. Snídaně jsou moc super!

Zřícenina hradu Zubštejn. Nějaký schody dolů.

Superkostel. Chtěl bych ho domů. Jak figurka.

Další zřícenina. Nějak na D.

A u večeře jsme byly sami v sále s promítáním hokeje!
Dneska byl taky moc dobrý den. Po snídani jsme jeli autem na okružní cestu po zříceninách a jiných pamětihnodnostech. Líbilo. Ono totiž v noci a ještě ráno moc pršelo, takže bylo všude moc bahna. Proto jsme radši nešli na procházku, ale jenom na jízdu.

Na oběd jsme se vrátili na hotel a šli na terasu. To jako už svítilo Slunko a vše bylo v harmonii. No já jsem si objednal i chřestovou polífku. A Oxy mi k ní donesla zasyflenou lžičku. Já fakt nevím, no. Zbytek už byl OK.

A  večere byla Oxy dokonce milá a řekla nám "holky" (ptala se, jestli nám chutnalo). Takže cajk.

Taky jsem byl na té druhé masáži a jsem celkem spoko. Můžu líp hýbat ramenama (bych řekl). A při večerním venčení jsme potkali koně!

Žádné komentáře:

Okomentovat